Support

I Nianet stræber vi efter at give vore kunder den bedste service med fokus på, at det skal være enkelt at henvende sig til os vedrørende spørgsmål om produkter, teknisk support, fejlmeldinger, fakturering osv.

undefined

Til håndtering af netværkshenvendelser har Nianet et Operation Center (NOC), hvorfra netværket overvåges proaktivt. NOC'en er betjent af netværksfolk 24 timer i døgnet, 365 dage om året med vagtordning udenfor normal arbejdstid. I vores NOC varetages også traditionelle supportopgaver på baggrund af kundehenvendelser.

Personalet i vores NOC registrerer alle observerede fejl og påbegynder fejlretning efterfølgende.

Kontakt Nianets support

Nianet Support kan ved alle typer af henvendelse kontaktes på:

Telefon: 70 20 87 30
E-mail: support@nianet.dk

Telefonen er døgnbemandet dog med følgende begrænsning:

Mandag til fredag fra kl. 7-19 modtages alle opkald fra kunder i drift.
Øvrige tidsrum er begrænset til kun at omhandle fejlmeldinger fra kunder med Døgn-SLA

E-mails behandles omgående i tidsrummet mandag til fredag kl. 8-17 (alle henvendelser). I det øvrige tidsrum skal e-mail følges op med telefonisk kontakt (fejlmelding).

Al henvendelse vedrørende igangværende leverancer bedes stillet til din projektleder på sagen.

Alle driftsmeddelelser findes på vores kundeportal. Klik for at logge ind

Remote access

Det kan være nødvendigt for vores konsulenter eller supportmedarbejdere at få adgang til din skærm. Vi benytter TeamViewer, som du finder link til herunder:

Nianet remote access (PC)

Nianet remote access (MAC)