GÃ¥ til indhold Åben navigation Luk navigation

Support

Vi har fokus på, at det skal være enkelt at henvende sig til os vedrørende spørgsmål om produkter, teknisk support, fejlmeldinger, fakturering osv.

Til håndtering af netværkshenvendelser har Nianet et Operation Center (NOC), hvorfra netværket overvåges proaktivt. NOC'en er betjent af netværksfolk 24 timer i døgnet, 365 dage om året med vagtordning udenfor normal arbejdstid. I vores NOC varetages også traditionelle supportopgaver på baggrund af kundehenvendelser.

Personalet i vores NOC registrerer alle observerede fejl og påbegynder fejlretning efterfølgende.

Kontakt Nianets support
Nianet Support kan ved alle typer af henvendelse kontaktes på:

Telefon: 70 20 87 30
E-mail: support@nianet.dk 

 

 

Døgnbemandet telefon
Telefonen er døgnbemandet dog med følgende begrænsning:
Mandag til fredag fra kl. 7-19 modtages alle opkald fra kunder i drift.
Øvrige tidsrum er begrænset til kun at omhandle fejlmeldinger fra kunder med Døgn-SLA

E-mails behandles omgående i tidsrummet mandag til fredag kl. 8-17 (alle henvendelser). I det øvrige tidsrum skal e-mail følges op med telefonisk kontakt (fejlmelding).

Al henvendelse vedrørende igangværende leverancer bedes stillet til din projektleder på sagen.

Alle driftsmeddelser findes på vores kundeportal. Klik her for at logge ind.

Remote Access
Det kan være nødvendigt for vores konsulenter eller supportmedarbejdere at få adgang til din skærm. Vi benytter TeamViewer, som du finder link til i højre side.

 

Kontakt os her

Live Chat Software